4/20/09

strEss?aku suka!


dh lame gile aku tinggalkan blog neh..mulai hari neh aku nak mula tulis balik..yEah!!!
skarang dh masuk blan 4(april f00l)..
lusa ak start exam..hah!!ko dh nk exam..haha..aku sendiri pun macam tak pecaye..

kali neh banyak aku nak citer benda-benda sedih yang menjadikan aku dijangkiti penyakit STRESS..macam mamat dalam gambar tuh..
  1. STRESS..exam,sbb exam kali neh ak kena all 0ut..gud luck pd diri aku..
  2. STRESS..time neh la PTPTipu nak anta surat kt umah aku..
  3. STRESS..kehidupan aku jadi kacau bilau lepas baca surat maut tuh..
  4. STRESS..sbb terpaksa menggalas harapan ibubapa(chewah)..
wey,ko ingat la sket ko tu nak jd jurutera..haha!!kalo nak jd tukang masak aiman pun tak kesah!!

kadang-kadang aku terpikir gak ye ker aku nak jadi jurutera
..
aku sendiri pun tak nampak langsung apa yang aku nak jd..bak kata nabil ' lu pikir la sendri! '
kureng punya tu macha
..awek nk cun jer,blaja malas,duet byk keje nk hdup senang jer memanjang..
cuba la contohi aku neh..hehe..blaja tetinggi,keje blom tentu ade,gaji entah ade ke tak..

*hurm..

ah,ko cakap mengarut ah aku tak paham..
Penguguman org2 kampung semua!
pada tanggal 21/4/2009 aku akan menduduki kertas:

APK a.k.a asas pembudyaan keusahawanan
TITAS a.k.a entah pe tah..

catatan utk hari neh :
-APK aku tak study ape2 pn lg!!
-TITAS tak abes tamadun Islam ngan tamadun Cina

dh la,aku nak tido
esok nak bgun awal study..



No comments: