6/28/09

incik Jackson?!

R.I.P?!

masuk hari neh dah dua hari aku tgk muka incik jackson neh jadi cover page depan sorat kabar UTUSAN..aku mula2 plek gak la kan giler glamor ape die neh kalo ye pon agak-agak la kan sampai 2 hari jadi frontpage suat kabar neh dah lebey dah neh...aku cakap dalam hati dah tak bleh jadi neh,aku pun pi tye membe aku..


Rupa-rupanya..

incik jackson dah pergi dan tak mungkin dapat kembali laGI...
tapi pergi mane tu aku tak bape sure sgt la cuma yang confirm korang dah tak bleh la nk tgk tarian seret kasut kebelakang die tuh...

*kpd anak-anak muda sila rujuk youtube


sedey gak la aku sebab mase kecik-kecik dulu aku minat gak die neh...
yang bestnye tarian die tuh,tak bleh blah btul aku..
time krismas je tv2 mesti ade siarkan konsert die,tu mase aku kecik2 la..

beberapa taun lepas kalo aku tak silap aku ade dengar yang die dah p
eluk Islam...
bapak aku cakap,jack neh dikebumikan cara Islam...
tak tau la btul ke tak,tapi kalo betul bagus la kan..

selaku orang yang pertama mengabungkan muzik pop ngan rock aku rase sume org pn terasa kehilangan die...org kata patah tumbuh hilang berganti tapi yang neh payah sket nk caik ganti lagend camneh tak ada spare part neh..

kepada Jack,
aku harap semuanya bejalan lancar disana...
kalo btul la ko dah peluk Islam aku harap ko bebaik je ok..
aku chow dulu..

*neh gambar mase kitaorg same2 maen wakil daerah Gombak dlu

No comments: